Skip to main content
Others icon

Muut vahingot

Valitse, minkä tyyppinen vahinko sinulle on sattunut, niin saat tarkat toimintaohjeet vahinkotilanteen hoitamiseksi.
Löydät ohjeet niin yksityis- kuin yritysasiakkaille.
Toiselle aiheutettu vahinko
Ilmoita vahingosta Oma Fenniassa
Toiselle aiheutettu vahinko
Jos olet aiheuttanut toiselle henkilölle tai hänen omaisuudelleen vahinkoa, ilmoita vahingosta vastuuvahinkoilmoituksella Oma Fenniassa. Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Jos vahinko on sattunut liikenteessä, katso toimintaohjeet Ajoneuvo ja liikenne -osiosta.
Oikeudenkäyntiin liittyvät kulut
Hae korvausta Oma Fenniassa
Oikeudenkäynti
Kun riita tai rikos menee oikeuden käsiteltäväksi, hae korvausta aiheutuneista oikeudenkäyntikuluista oikeusturvavahinkoilmoituksella Oma Fenniassa. Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Huomioi, että emme tarjoa juridista neuvontaa, vaan pystymme auttamaan sinua vain, kun riita- ja rikosasiassa syntyy oikeudenkäyntikuluja.
Yrityksen toiminta keskeytyi tapaturman tai omaisuusvahingon takia
Hae korvausta Oma Fenniassa
Yritystoiminta
Ilmoita vahingosta omaisuusvahinko- tai tapaturmailmoituksella Oma Fenniassa. Pääset kirjautumaan yritysten Oma Fenniaan, kun olet tehnyt verkkopalvelusopimuksen.
Voit ilmoittaa vahingosta myös puhelimitse soittamalla yritysten vahinkopalveluun ma-ti 9-17 ja ke-pe 9-16.
Varaudu hankkimaan vahinkoilmoitusta varten sellaiset selvitykset, joista käy ilmi liikevaihdon menetys tai ylimääräisten kulujen määrä.
Yrityksen tietoturva- tai tietosuojavahinko
Fennian 24h tietoturvapalvelu
Tietoturva
Kun havaitset yrityksesi tietojärjestelmissä tietoturva- tai tietosuojavahingon, ota välittömästi yhteys Fennian 24h tietoturvapalveluun.
24h
Soita 010 503 5009
Kohdistuiko yrityksesi tietojärjestelmiin palveluestohyökkäys, tietomurto tai haittaohjelma? Tietoturvavahingon sattuessa saat ympäri vuorokauden apua Fennian 24h tietoturvapalvelusta.
Henkilöllisyysvarkaus
cxLoyalty
Henkilöllisyysvarkaus
Kun epäilet tai olet huomannut, että henkilöllisyyttäsi on käytetty väärin, ole välittömästi yhteydessä cxLoyaltyyn.
ma-pe 9-17
Soita 075 326 3888
cxLoyalty neuvoo mitä sinun tulisi tehdä ja huomioida henkilöllisyysvarkauden suhteen. Jos annat cxLoyaltylle tarvittavat valtakirjat, auttavat he sinua asian selvittämisessä ja tilanteen korjaamisessa.
cxLoyalty tarvitsee kotivakuutuksesi vakuutusnumeron, joten soittaessasi ota esim. vakuutuskirja esille.